daamn

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2011

Dyon, lyx VS hööks, budget

Av idaaaa - 3 augusti 2011 17:08

jag är Inte den första som tar upp det här i häst-bloggvärlden!
Men vad tycker ni om att hööks har kopierat dyón tränset?

Jag tycker inte att det är så fruktansvärt dåligt, som vissa får det att låta?
Tycker däremot att det är bra, för dom som inte tänker lägga runt 1500 på ett träns. Har ju ett som ser i likhet - rätt så lika ut. Bortsätt från att dyóns nackstycke är snäppet snyggare. Men so what. Har man inte 1500 ATT spendera på ett träns så FINNS det ju ett "likadant" fast mer än hälften så billigt.


Och dom som har ett Dyón träns säger -" ja men nu ser man ju inte skillnaden på om de är ett Dyón eller hööks träns"
OCH vad spelar det för roll?
Jo, då tror dom att dom andra ska TRO att dom har hööks träns. Vilket är BILLIGT, och för vissa är det SÅHÄR viktigt att saker kostar en massa pengar.

Okej, klart man vill lägga lite pengar på snygga, och definitivt bra saker. Det gör jag också för den delen. Men för vissa verkar det bli KATASTROF om någon tror att 'jag' har ett hööks träns, när jag i själva verket har ett ÄKTA DYÓN ?! DAAH


Jag har faktiskt funderat på att köpa ett sådant träns, FÖR att jag tycker det är snyggt.

MIN åsikt, och ALLA får ha EGNA åsikter! Men i denna hästvärld så tycker alla så extremt olika, vilket både är bra och dåligt.


rörigt inlägg, men ni förstår vitsen med det hela.

 
hööks träns - runt 500:-

 

Dyóns träns - runt 1500:-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av idaaaa - 10 oktober 2011 10:06


Är med och tävlar om ett JW-schabrak på http://carlssonpataket.blogg.se/2011/september/utlottning-i-samarbete-med-cheval-ridsport.html    http://www.chevalridsport.se ...

<3!

Av idaaaa - 28 augusti 2011 17:29

jag tror jag spricker! <3

<3

Av idaaaa - 20 augusti 2011 10:49

sitter i min säng, och längtar tills ikväll. DÅ åker vi till romme (flygplats) och checkar in osv och åker till TURKIET! ååh va härligt det ska bli! så bloggen kommer vara, tråkig = ingen update.   sedan ska jag åka och pussa på min pluttis som...

<3

Av idaaaa - 18 augusti 2011 22:16

orkar inte med bloggen just nu, mycket händer  runt om just nu. JUST nu är jag väldigt, väldigt osäker på vad jag ska göra, vad jag vill med det hela. aah är så mycket som man tänker på... så HARE GÖTT ...

<3

Av idaaaa - 13 augusti 2011 10:14

godmorgon!Idag fixade jag morgonen i stallet HELT själv, tog ut dom, fodrade, slängde ner MASSA hö i stallet, mockade till alla 3 hästarna, fixade vatten osvosv de man brukar göra! idag ska jag rida peppe, antingen hemma på travbanan eller ut i sko...

Presentation


Jag är en glad tjej, som tävlar häst hoppning med min kusins häst, Camaro. Själv har jag en pensionerad Ponny, vid namn Peppe. Rider dressyr och bara mysturer med honom hemma! Jag har tävlat tom 1,10 med Camaro (storhäst).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards