daamn

Alla inlägg den 22 juli 2011

<3

Av idaaaa - 22 juli 2011 18:43

Tänkte börja om lite "på nytt", fräscha upp den lite, orkar inte sitta och pilla med designen och så. Men bara de ni läser, om ni förstår.

Och då får ni ju kommentera, och SÄGA vad NI tycker :)
Vad som är bra/ dåligt, vad jag kan göra bättre osvosv...


kan ju börja med och säga att, P är riktigt fin nu!
Lina hopptränade för första gången för "min tränare", Marie som jag tränar för, FaRS då.

Och det gick super bra, P vet ju vad han ska göra så han ställer ju alltid upp :)

Idag (22 juli) red jag bort till slalombackarna och travade upp i en av backarna, och skrittade ner! Och kan säga att tom jag tyckte det va drygt haha!

Sedan avslutade jag med en skrittrunda genom skogen på ca 20 min. Alldeles lagomt, enligt mig!

Imån får vi se om jag rider eller inte, måste nämnligen till Stan och handla kläder, åt mig SJÄLV, För en gångs skull ;);)

På kvällen är det bröllopsfest, Sara och Henrik. Min bästavän, Emelies föräldrar.

ska bli roligt.


och vi håller tummarna för nästa måndag- hoppas Camaro är dräktig!!!!
Annars blir det ingenting, eftersom det blir så sent på året då. Men isf försöker vi nästa år igen.. men nu HOPPAS vi att det har tagit!

    Maro & Peppe!

Presentation


Jag är en glad tjej, som tävlar häst hoppning med min kusins häst, Camaro. Själv har jag en pensionerad Ponny, vid namn Peppe. Rider dressyr och bara mysturer med honom hemma! Jag har tävlat tom 1,10 med Camaro (storhäst).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards