daamn

Alla inlägg den 31 juli 2011

<3

Av idaaaa - 31 juli 2011 20:19

om ni undrar varför jag inte bloggade igår är det för att jag var i avesta hela dagen.
Hann bara titta på Linnea när hon red, från FaRS vill säga. Det gick väl sådär för henne, såg fint ut tills Y inte ville n mer.. Men de är en unghäst och man lär sig ju varje gång såattsäga :)

På kvällen så åkte jag till min vän amanda, vi bara cyklade runt och pratade om allt mellan himmel o jord. SKÖNT..

Va väl hemma vid 12 slaget. Och då ropade sängen :)

Nu, tror jag, att jag ska upp till henne igen, så får vi se vad kvällen har att erbjuda :)

PUSSS

<3

Av idaaaa - 31 juli 2011 19:09

idag är en BRA dag! Red först Peppe på fm, red ut och jobbade honom. Han är så fruktansvärt pigg?! fast det är så varmt, men de är SÅ bra. Eftersom han alltid vart den "lilla sega peppe" hehe.

Åkte till stan, hem till Camaro och hoppade lite för eva. KUNDE inte gått BÄTTRE! ÅH UNDERBART BÄSTA CAMARO!

Gjorde inget märkvärdigt, började med att galoppera bommar, som sedan vi satte upp till bom-räcke-bom-räcke-bom studs. Räckena låg tillslut på 110-120. Bara för hon skulle få "hoppa upp sig" lite. hoppade sedan en linje med ett räcke och 2 oxrar. I typ en "serpentin", dom låg kanske på ca 120-125.


HAr inte hoppat henne, eller ridit henne över huvudtaget på 3 veckor. SÅ har SAKNAT henne!!

IMÅN får vi veta om det finns en litenliten bebis i magen eller inte..

hsar hon inte det har vi PRATAT på att ta hem henne till MIG. Till Peppe osv.. Men INGET säkert..

Man hoppas lite både och nu...

  mums på den här pojken asså!! (HÄSTEN)

Presentation


Jag är en glad tjej, som tävlar häst hoppning med min kusins häst, Camaro. Själv har jag en pensionerad Ponny, vid namn Peppe. Rider dressyr och bara mysturer med honom hemma! Jag har tävlat tom 1,10 med Camaro (storhäst).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards