daamn

Direktlänk till inlägg 12 juli 2011

<3

Av idaaaa - 12 juli 2011 09:57

jag lever, HEJ


Dom dagarna jag inte har uppdaterat har jag: ridit, vart med julia, julia hihii är med älskade julia everyday!

Och idag ska vi sova nere i skogen, igen. I min sommarstuga!


Fick reda på nyss att Camaro inte va dräktig :( Men hon semineras idag igen och sen hoppas vi på att det fastnar den här gången! Åh, vi som hoppats, och verkligen trott att hon va de :( menmen hoppas att de blir bra den här gg :)

  - Camaro

Och eftersom hon måste ta det lugnt minst en och en halv vecka till så skulle jag behöva en storhäst, att hoppa och rida. Eftersom jag inte kan hoppa henne på ett tag.

I stallet där hon står är det en 8 årig(?) STOR skäck valack, vid namn Bero som jag nog ska hoppa lite, då hon som äger honom är dressyr ryttare.. S¨å då tänkte vi att jag skulle hjälpa henne med den delen!

I stallet ovanför (camaros stall) finns det och en Liten storhäst som ska hoppas/ridas. Då Maria (ägaren) ska få bebis om nån vecka :)

så jag har lite att välja på, + att jag har ju babsen, nordisen jag ridit in. Som jag ska påbörja lite "grunder" med. Dvs på RIDbanan.. Han är så otroligt lättlärd så de är så himla kul!

Men jag skulle hellst av allt ha en EGEN storhäst, hemma hos MIG, i MITT stall.. MIN egen STORHÄST.. Om ni förstår :)

Men ska man ha en bra hopphäst, får man nog lov att punga ut runt 100 tusen också, och det har vi inte råd med EFTERSOM vi har ju ponni-peppe. Och aldrig i livet att jag lämnar bort honom, han  är MIN och kommer ALLTId att vara, det har jag lixom lovat honom!
Men vi har funderat på om vi ska leta efter någon som vill lämna iväg sin storhäst, så vi typ är "Fordervärdar"..... långtidsfodervärd?


Så om någon har något tips, vet någon frå ni gärna höra av er till mig!! :)
Storhäst, hellst valack, HELLST störra än 1,65 !


guldstjärna till den som läste allt :)

    Min stjärna, mitt hjärta <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av idaaaa - 10 oktober 2011 10:06


Är med och tävlar om ett JW-schabrak på http://carlssonpataket.blogg.se/2011/september/utlottning-i-samarbete-med-cheval-ridsport.html    http://www.chevalridsport.se ...

<3!

Av idaaaa - 28 augusti 2011 17:29

jag tror jag spricker! <3

<3

Av idaaaa - 20 augusti 2011 10:49

sitter i min säng, och längtar tills ikväll. DÅ åker vi till romme (flygplats) och checkar in osv och åker till TURKIET! ååh va härligt det ska bli! så bloggen kommer vara, tråkig = ingen update.   sedan ska jag åka och pussa på min pluttis som...

<3

Av idaaaa - 18 augusti 2011 22:16

orkar inte med bloggen just nu, mycket händer  runt om just nu. JUST nu är jag väldigt, väldigt osäker på vad jag ska göra, vad jag vill med det hela. aah är så mycket som man tänker på... så HARE GÖTT ...

<3

Av idaaaa - 13 augusti 2011 10:14

godmorgon!Idag fixade jag morgonen i stallet HELT själv, tog ut dom, fodrade, slängde ner MASSA hö i stallet, mockade till alla 3 hästarna, fixade vatten osvosv de man brukar göra! idag ska jag rida peppe, antingen hemma på travbanan eller ut i sko...

Presentation


Jag är en glad tjej, som tävlar häst hoppning med min kusins häst, Camaro. Själv har jag en pensionerad Ponny, vid namn Peppe. Rider dressyr och bara mysturer med honom hemma! Jag har tävlat tom 1,10 med Camaro (storhäst).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards