daamn

Direktlänk till inlägg 24 juli 2011

<3

Av idaaaa - 24 juli 2011 10:46

Godmorgon!

Fastän jag har sovmorgon, så vaknar jag 10?! ååh, typiskt mig haha!

Igår var vi ju på bröllopsfest, var jättetrevligt och så! Jag emelie och julia hade hand om "lekarna" (haha) men vi hade gjorde en "tipspromenad" som dom fick gissa på. Det fanns alltså inget "rätt" svar. Utan när alla svarart på alla frågor, gjorde man dom såkallade uppdragen. Och sedan fick man då se vem som hade "gissat rätt". Kul va det iaf.

Vi kom väl hem lite efter 1 tror jag. Men jag kunde såklart inte somna om då eller..... somnade runt 3 tror jag, suck..


NU, kl 11 tror jag att jag ska åka upp och rida. Idag tänkte jag rida em bit bortanför slalombackarna runt en "by" vid namn mossbo. Bara grusväg hela vägen, och inte för hård osv, så den tycker jag är perfekt. Tar kanske 20 min från stallet till mossbo.

Väl där, tänkte jag "jobba" honom, efter vägen - Kvick het, lydnad och med det att jag vill ha en ärlig bjudning. I galoppen tänkte jag att jag skulle göra avsattningar till trav, och direkt i traven ska han va "med" och inte bara putsveck stanna..

vilket han kan göra, LATpeppe ;)

Så tänkte jag att helheten av ridpasset skulle vara något me: Lydnad.

kvickhet och lydnad. Ja man hör ju, man vill ha dom med sig, hela tiden. För att få de så samspelt sommöjligt.


kommentera gärna, vad ni tycker. BLir SÅ mycket roligare då.

Era åsikter osv..

  min älskling, min bästavän, mitt lejonhjärta, mitt allt <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av idaaaa - 10 oktober 2011 10:06


Är med och tävlar om ett JW-schabrak på http://carlssonpataket.blogg.se/2011/september/utlottning-i-samarbete-med-cheval-ridsport.html    http://www.chevalridsport.se ...

<3!

Av idaaaa - 28 augusti 2011 17:29

jag tror jag spricker! <3

<3

Av idaaaa - 20 augusti 2011 10:49

sitter i min säng, och längtar tills ikväll. DÅ åker vi till romme (flygplats) och checkar in osv och åker till TURKIET! ååh va härligt det ska bli! så bloggen kommer vara, tråkig = ingen update.   sedan ska jag åka och pussa på min pluttis som...

<3

Av idaaaa - 18 augusti 2011 22:16

orkar inte med bloggen just nu, mycket händer  runt om just nu. JUST nu är jag väldigt, väldigt osäker på vad jag ska göra, vad jag vill med det hela. aah är så mycket som man tänker på... så HARE GÖTT ...

<3

Av idaaaa - 13 augusti 2011 10:14

godmorgon!Idag fixade jag morgonen i stallet HELT själv, tog ut dom, fodrade, slängde ner MASSA hö i stallet, mockade till alla 3 hästarna, fixade vatten osvosv de man brukar göra! idag ska jag rida peppe, antingen hemma på travbanan eller ut i sko...

Presentation


Jag är en glad tjej, som tävlar häst hoppning med min kusins häst, Camaro. Själv har jag en pensionerad Ponny, vid namn Peppe. Rider dressyr och bara mysturer med honom hemma! Jag har tävlat tom 1,10 med Camaro (storhäst).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards