daamn

Alla inlägg den 7 augusti 2011

<3

Av idaaaa - 7 augusti 2011 18:39

nu är jag hemma från " semestern ", eller  rättaresagt så kom jag hem igår. Men jag orkade (tyvärr) inte blogga. Då jag var helt slut. Har haft någon slags feber när vi va där nere, va helt slut osv....


Red peppe en bit efter asfaltsvägen, mot slalombacken. Så galopperade jag nere från asfaltsvägen,upp genom hela parkeringen (grusväg) och upp till kiosken och där gick jag ner så man kom ner på asfaltsvägen igen en bit bort..

Gick vidare förbi campingen och travde en bit på en grusväg in till en sjö. Han hade stått i 3 dagar, så jag bara tog det lugnt, bara rullade på i ett jämt tempo och lät han sänka nacken och jobba riktigt med ryggen.

Idag fick han vila, för att det SPÖREGNADE. Men ska upp snart och mocka och pussa på honom innan jag tar in dom, för kvällen!


Sen: TV, OSTKROKAR och bara chilla.

Presentation


Jag är en glad tjej, som tävlar häst hoppning med min kusins häst, Camaro. Själv har jag en pensionerad Ponny, vid namn Peppe. Rider dressyr och bara mysturer med honom hemma! Jag har tävlat tom 1,10 med Camaro (storhäst).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards