daamn

Alla inlägg den 10 augusti 2011

<3

Av idaaaa - 10 augusti 2011 14:27

HOME again, eller var ju bara hos julia men endå!

haha, ja vad gjorde vi igår.. ehh ja tv, hmmmm tv datorn osvosv... Rätt segt med andra ord.

Jag sov väl lite till och från, från 2 typ. Men Nattugglan-julia somna väl efter 6 nångång (?!!)
haha, ja alla kan ju inte hålla sig vakna ..........

Vi såg på "män som hatar kvinnor", och jag drömde om filmen.

Helt plötsligt sätter jag mig upp och säger till julia - JULIA, kolla det står nån där, han har snören i med sig, JULIAA.

va de nån där? - nej. Men jag ska nog inte se på sådanna filmer på kvällen haha!


Idag red ju lina och tilda, dom red 2 haha! Jag cyklade med, dom skulle bort till badet och bada..... tur man har en stark å snäll häst!

Nu om 10 min cirkus ska jag åka in och hoppa camaro lite för linn skulle kolla och hjälpa mig lite, inför imån. Då jag hoppar en 90 hemma i bjurs, då dom har tävling.

  min stjärna <3



Presentation


Jag är en glad tjej, som tävlar häst hoppning med min kusins häst, Camaro. Själv har jag en pensionerad Ponny, vid namn Peppe. Rider dressyr och bara mysturer med honom hemma! Jag har tävlat tom 1,10 med Camaro (storhäst).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards