daamn

Alla inlägg den 8 augusti 2011

<3

Av idaaaa - 8 augusti 2011 19:29

hemma från Camaro nu, Och FYFAN va bra hon gick idag!

STJÄRNAN

La ut 2 bommar, med 20m emellan. Och till en början red jag på C & A volterna, i båda varven Över en av bommar. Dvs den bommen som låg vid "A" galopperade jag över nere på den volten och lika så andra varvet.

Jobbade sedan med att länga och korta galoppsprången mellan dom 2 bommarna..

20m = 5 normala galoppsprång. Men eftersom hon är rätt så kortsprungen så hade jag 6 som normala, sedan kortade jag steg för steg i varje varv. Sedan längde jag och galopperade fram på 5.. Det gjorde hon bra!

På onsdag ska jag hoppa för Linn, Sen på torsdag ska jag hoppa en 90 klass i Bjurs. Bara för skojjsskull.


NU- MAT

<3

Av idaaaa - 8 augusti 2011 11:26

godmorgon sötisar!

Imorse fick jag sovmorgon, för mamma och lina släppte ut hästarna.. MEN vaknade 3 minuter över 8 FÖR att mamma glömt stänga av väckarklockan... jaa så jag gick väl upp och gjorde mig iordning osvosv.


Nu har vi främmande iaf, ska äta och så. Sen ville barnen rida så de får dom väl göra lite då, bara hemma på banan. Sen rider jag ett pass senare!

IKVÄLL också, så ska ja gin óch trimma camaro lite, då eva är borta och linn jobbar :)
Tänkte köra lite styrke övningar med massa bommar, bara på backen osv... skriver sedan om hur det gick !!
NU - MAT

Presentation


Jag är en glad tjej, som tävlar häst hoppning med min kusins häst, Camaro. Själv har jag en pensionerad Ponny, vid namn Peppe. Rider dressyr och bara mysturer med honom hemma! Jag har tävlat tom 1,10 med Camaro (storhäst).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards