daamn

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av idaaaa - 2 juni 2011 13:07

Har nyss ätit spaghetti och köttfärssås :D Och  nu ska jag och mn syster, Lina åka upp till stallet för att hon ville rida idag :)
Ikväll, efter fotbolsträningen, och duschen så bär det av mot falun men Mois Emelie och säkert Emil! EN bra dag alltså.


Hör av mig senare, ett inlägg om min släkt/familj är på G, snart! :D
Pusshej!

Av idaaaa - 2 juni 2011 09:57

natt hos min vän Mois, Hade film-maraton! Med chips, godis, ostbågar, läsk osvosv..

Åkte hem nästan direkt när vi vaknat, eftersom vi, min familj. Ska åka till Min kusin som gifte sig igår, och överaska dom när dom kommer hem. efter det ska jag nog rida Peppe, eller jag ska rida.

Ikväll blir det dålig upatering, då jag ska in till Stan, Då de är falu-kalaset! Med söt Mois och hennes pojkvän.


Sen tänkte jag berätta lite om min släkt/familj. Eftersom bloggen är nu osv. Kom på det då jag skrev "till min kusin". DE kan ju i princip vara vem som hellst, kille, tjej, gammal, ung. ja ni vet! Så ett inlägg om de kommer inom kort!

 

Presentation


Jag är en glad tjej, som tävlar häst hoppning med min kusins häst, Camaro. Själv har jag en pensionerad Ponny, vid namn Peppe. Rider dressyr och bara mysturer med honom hemma! Jag har tävlat tom 1,10 med Camaro (storhäst).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards