daamn

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av idaaaa - 3 juni 2011 16:10

fyfan va skönt de är ute nu! Har legat nere vid sommarstugan några timmar med mamma och Lina. Badade till knäna, INGE längre! Men lina hoppade, simmade osv som om de skulle vara 30 grader varmt i vattnet :o

meeeen jag är en liten badkruka jag haha!

För det, det vill säga på förmiddagen, red jag peppe. I HÄTTAN, men eftersom jag ska bort NU, så gjorde jag klart allt i stallet, till kvällen osv. Eftersom de inte är vi som har kvällspasset.

Jag ska till falun idag igen, med mois och emil, kanske emelie!

Kvällen igår sög som fan, haha! Till slut, i sista sekund när vi skulle åka så  vart varken emelie eller emil med pga av olika anledningar. Emil skulle fixa och emelie skulle göra nåt annat. Men jag och mois åkte in i vilket fall! Träffade Linnea, som jag saknat sjukt mkt! Åkte en karusell med dom, och jag trodde jag skulle dö :( hehe.


nu ska jag äta liite, sedan vänta på Mois :)

   

min fina vän måjjs :) <3

Presentation


Jag är en glad tjej, som tävlar häst hoppning med min kusins häst, Camaro. Själv har jag en pensionerad Ponny, vid namn Peppe. Rider dressyr och bara mysturer med honom hemma! Jag har tävlat tom 1,10 med Camaro (storhäst).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards