daamn

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av idaaaa - 14 juni 2011 21:10

jag saknar dig. Jag kan inte sluta tänka på dig.
Egentligen borde jag lägga dig på hyllan, efter det du gjorde... men det går inte. Alla säger "men tänk bara inte på "den personen"". Men SÅ lätt är det tyvärr inte. Önskar jag bara kunde göra det, men icke.
ÅÅH, varför ska jag vara så jävla mesig. Jag kunde bara sagt det jag tyckte, just då. men ist så knep jag igen och lät dig göra det du gjorde. Du gjorde de rätta för dig själv, men för mig vart allting...... botten..

önskar bara att jag kunde få stå där igen, men dig. Ingen annan. Bara du. Jag saknar det.

<3

Av idaaaa - 14 juni 2011 20:58

de har varit lite dött på bloggen nu dom 2 senaste dagarna! Men jag har roat mig till att umgås med min bästavän emelie, för en gångs skull. Vi har ridit, varit vid rappen (sjö), ute, med kompisar och bara levt livet första riktiga "lovdagen", och de har varit toppen!

Igår så red jag och emelie tsm!! Hon red på Peppe, och jag lånade Qoriga, min kusins Nordsvensk! Och emelie som inte rider i vanliga fall, och nästan aldrig gjort de Så va de ascoolt! :D Har några halvkassa bilder.


Efter det så åkte vi till rappen, satte oss på bryggan med en stor fet filt. Hade köpt med oss 2 stora pizzor, en stor coola, 2 chipspåsar och massa godis! så DÄR var vi hela kvällen, badade, pratade och bara va. Bilder från det också, några stycken.


      dom 3 första bilderna är ju vid rappen, och emelie fick jag med på ett kort också!  

från ridturen :D  

Presentation


Jag är en glad tjej, som tävlar häst hoppning med min kusins häst, Camaro. Själv har jag en pensionerad Ponny, vid namn Peppe. Rider dressyr och bara mysturer med honom hemma! Jag har tävlat tom 1,10 med Camaro (storhäst).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards