daamn

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av idaaaa - 6 juni 2011 21:15

Postat av: Anna

"jo, kan inte du typ fixa en liten "film" när du rider. Skulle vara grymt kul å se! ;D"

Svar ; De kan jag jätte gärna göra! Har några filmsnuttar när jag hoppar. Kan dela med mig av dom när jag fixat osv! Kul att NI tycker det är roligt, fortsätt kommentera :)

Av idaaaa - 6 juni 2011 21:12

ni är så bra! Statestiken stiger för varje dag som går! och de är BARA eran förtjänst. Förtsätt så, och tänk på :
Kommenterar ni, och skriver in eran blogg adress så har ju NI chans att bli sedda på MIN blogg och få med er några av MINA läsare :) BRAR ett TIPS.

 

ni får en bild på mig, bara för ni är så SÖTA.

Av idaaaa - 6 juni 2011 20:58

gjorde iordning en sånt där "lär kanna mig" lista. Eller jag tog från en annan blogg! MEN tror ni inte att det börjar DAMPA när jag ska finslipa det lite innan jag publicerade det?!?!?!?!?! JO!!

AGR :@ Så ni får det imån !


Red peppe vid 5 tiden, de va svalare då men ändå skit varmt heh! Så gick bort till "häst-stranden", en badstrand för djur. Hundar hästar osv..

Han gick ut till magen men inge längre, stog och stampade med benen och doppade HELA huvudet x) Barbacka och med hackamore, och på hackamore't så har jag ett svart ludd, och de vart ju helt pissblött ^^


Imorgon ska jag rida med olivia och bellman, ska ta lite kort och berätta, så ni vet vilka och alla hästarna är som jag pratar om :D
NU ska jag PLUGGA, bara för jag missade NO provet ...

SÅ PEACE, alla söta .

Av idaaaa - 6 juni 2011 10:57

godmorgon alla söta läsare!

Jag har beslutsångest, vet inte om jag ska rida nu eller ikväll?
MEN de lutar åt ikväll, eftersom det är så himla varmt. Och peppe kommer hata mih om jag tvingar han attg jobba i denna värme hah!

Nu ska jag äta rostad macka och te, GÖTT.

Sen tror jag att jag att jag smetar på mig lite sololja och går ut på altanen. ska försöka förbättra brännan lite, mina ben är typ ljusblåa för dom är så vita o.O

Ska föresten klippa mig på onsdag, mitt hår är sååå jävla slitet. Tar en för och efterbild så får ni se på onsdag kväll :)

Av idaaaa - 6 juni 2011 10:47

"jag har själv ett intresse av hästar, har egna å så. Så blir alltid lika kul å läsa din blogg. :D

Bra bloggar du tjejen! :D"

Först vill jag säga suuper tack, för att du gillar min blogg!
de är att de ramlarr in kommentarer! Härligt, de är bara att fortsätta. Sen blir det ju lättare för mig om, som du tex, skriver att de är roligt när jag bloggar om mina hästar osv. Annars kanske ni tycker det är skit tråkigt? Om ni förstår. Så skirv gärna vad ni tycker om inläggen osvosv!

      Första bilden är på min och peppes (min ponny) näst sista tävling, då vi plaverade oss trea!

Andra bilden är när jag red nere på ängen, några dagar innan vi bytte stall!

Presentation


Jag är en glad tjej, som tävlar häst hoppning med min kusins häst, Camaro. Själv har jag en pensionerad Ponny, vid namn Peppe. Rider dressyr och bara mysturer med honom hemma! Jag har tävlat tom 1,10 med Camaro (storhäst).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards