daamn

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av idaaaa - 8 juni 2011 21:44

jag saknar dig, jag saknar dig så grymt mycket. Jag kan inte sluta tänka på dig, du är det enda som kommer upp i mina ögon, så fort jag stänger igen dom... Ditt fina leende, och sättet du kramade mig. Önskar den senaste dagen jag minns, var imån igen. Att få vakna upp och veta att de ska bli den dagen, igen. Eller iaf som det var just då, då jag mådde som om jag svävade på molnen..
De skulle betyda allt för mig just nu!

Av idaaaa - 8 juni 2011 14:42

ja... jag ångrar det mer än nåt annat...

vrf  gjorde jag de, vrf tänkte jag innan jag gjorde det?
Allting snurrar i huvudet, vrf gjorde jag de? just de? och sen de?

vrf? jag skulle aldrig gjort det om jag visste vad de innebar. Jag är bara så himla......sårad... samtidigt som jag är ledsen.... förlåt..

Av idaaaa - 8 juni 2011 07:30

nu har jag ätit, bortstat gaddarna och bäddat sängen.

Och ska nu ta mig till skolan....

Idag är det brännbollstunering, alla 7or och 8or ska spela mot varandra. 9orna är inte med för dom tränar till cabarén som är ikväll! :)
Hör av mig senare!

Presentation


Jag är en glad tjej, som tävlar häst hoppning med min kusins häst, Camaro. Själv har jag en pensionerad Ponny, vid namn Peppe. Rider dressyr och bara mysturer med honom hemma! Jag har tävlat tom 1,10 med Camaro (storhäst).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards