daamn

Direktlänk till inlägg 18 juni 2011

KOMMENTERA OCH SÄG VAD NI TYYYCKER

Av idaaaa - 18 juni 2011 15:15

      

och jaaa, de vart faail, men jag orkar inte sitta och pilla i 202020 år :)
Det är iaf ett par vita tävlingsridbyxor, som ni säkert ser.
För ett väldigt bra pris, plus att man kunde beställa en "brodyr" direkt när byxorna kommer. Alltså tryckta och klara!
På Mitt vänstra ben ska de stå "FORSELL"!

Med frakt, brodyr och själv byxan blev det endast - 499 :- Vilket jag tycker är ett Vääldigt bra pris! Inget super duper märke, men SOO... De duger SUPER bra iaf!
   

 Dom här kollade jag  på först!
Men dom fanns inte i min storlek, på lagret. Men så hittade jag dom andra.

Rätt så j'kla bra egentligen, då dom här kostade 1900, och dom andra 500? BRA kap där tyckte jag! Men till nästa tävlingstermin ska jag ha ett par sånna här!

När jag ändå är inne på ridbyxor kan jag passa på att berätta, att jag beställde ett par HELT vanliga, bruna, INGET märke, ridbyxor från HÖÖKS igår. Då mina grå hade gått sönder. Har haft 4 par sånna, varav 2 har gått sönder. MEN de gör ju inget, eftersom dom kostar 299:-? Så då är de ju bättre att köpa många sånna när dom går sönder,eftersom de(för mig) bara är vardagsridbyxor. än att köpa tex ett par KL byxor, och så går dom sönder? Man köper ju lixom inte bara ett par nya sånna BARA SÅHÄR? inte jag iaf!

  Sånna här! Har haft ett par gråa och mörkblåa. Men de är dom som gått sönder! Så nu har jag ett par SÅNNA svarta, och nyss beställt ett par bruna, På bilden.
Super sköna, inget märkvärdigt. Men endå ser dom rätt så okej ut?
De är bra enligt mej.

 

Men sånna här, ska jag beställa såsmåningom! Lite billigare än dom andra jag visade. Detta är ett par John Whitaker byxor. Dom andra var Kingsland. 

Då dom här kostar 799:- Och dom KL kostade 1899.. så dom andra får vänta lite :)
Dessa finns i svart, vit, röd, brun och blå.

Men jag ska ha ett par röda.


Bilderna, finns på :

http://www.chevalridsport.se/sv/ &

http://www.hooks.se/DeptList.aspx?deptid=5

Hööks: Dom bruna

Cheval: KL och JW


Nu får ni inte tro att jag är värsta märkes närden, för de är jag INTE.

Men sånna här grejer, tycker jag man kan lägga lite pengar på. Tex som tävlingsbyxor osvosv.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av idaaaa - 10 oktober 2011 10:06


Är med och tävlar om ett JW-schabrak på http://carlssonpataket.blogg.se/2011/september/utlottning-i-samarbete-med-cheval-ridsport.html    http://www.chevalridsport.se ...

<3!

Av idaaaa - 28 augusti 2011 17:29

jag tror jag spricker! <3

<3

Av idaaaa - 20 augusti 2011 10:49

sitter i min säng, och längtar tills ikväll. DÅ åker vi till romme (flygplats) och checkar in osv och åker till TURKIET! ååh va härligt det ska bli! så bloggen kommer vara, tråkig = ingen update.   sedan ska jag åka och pussa på min pluttis som...

<3

Av idaaaa - 18 augusti 2011 22:16

orkar inte med bloggen just nu, mycket händer  runt om just nu. JUST nu är jag väldigt, väldigt osäker på vad jag ska göra, vad jag vill med det hela. aah är så mycket som man tänker på... så HARE GÖTT ...

<3

Av idaaaa - 13 augusti 2011 10:14

godmorgon!Idag fixade jag morgonen i stallet HELT själv, tog ut dom, fodrade, slängde ner MASSA hö i stallet, mockade till alla 3 hästarna, fixade vatten osvosv de man brukar göra! idag ska jag rida peppe, antingen hemma på travbanan eller ut i sko...

Presentation


Jag är en glad tjej, som tävlar häst hoppning med min kusins häst, Camaro. Själv har jag en pensionerad Ponny, vid namn Peppe. Rider dressyr och bara mysturer med honom hemma! Jag har tävlat tom 1,10 med Camaro (storhäst).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards