daamn

Direktlänk till inlägg 19 juni 2011

<3

Av idaaaa - 19 juni 2011 19:11

sitter i sängen, väntar på att pappa ska bli klar med köttet. För jag är VRÅLhungrig...

sedan ska jag cykla hem till Julia, och hitta på något med henne och Daniel :)


Red idag, red ut en långvända. Dagens "Rid-outfit" kommer, alldeles snart.

 Han kändes såå fin, trampade på bra, och arbetade riiktigt bra med bakdelen.. (vilket han inte ALLTID brukar göra, då han är laat av sig)

efter den "bästa" vägslingan av hela ture, så var det stora vattenpölar, och jävlar vilket scoop han hade över de där små plutt pölarna! Kändes sååå härligt. Hoppade även över ett träd som trillat rätt över vägen, ååååh ville inte sluta hoppa!!
jaja, kändes i helhet JÄTTE bra :) Och de är huvudsaken.


    

heh ja... Matcningen, ja säg ingenting om den. För idag tog jag de som va praktiskt bara! Och ja, jag vet att jag har brun förbygel, och svart utrustning. MEN jag tycker det är snyggt med EN grej, i en utstickande färg :)
schabraket är mörkgrått, med vinröd passpoal, och huvan är mörkblå med guldig kant. Men matchande schabraket till huvan tycker jag inte om!
Så detta är dagens :)

Jag hade: Svarta hööks ridbyxor, svart hoodie, rosa CRW strumpor, och mina mountian horse skor :)
HOPE U LIKE IT

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av idaaaa - 10 oktober 2011 10:06


Är med och tävlar om ett JW-schabrak på http://carlssonpataket.blogg.se/2011/september/utlottning-i-samarbete-med-cheval-ridsport.html    http://www.chevalridsport.se ...

<3!

Av idaaaa - 28 augusti 2011 17:29

jag tror jag spricker! <3

<3

Av idaaaa - 20 augusti 2011 10:49

sitter i min säng, och längtar tills ikväll. DÅ åker vi till romme (flygplats) och checkar in osv och åker till TURKIET! ååh va härligt det ska bli! så bloggen kommer vara, tråkig = ingen update.   sedan ska jag åka och pussa på min pluttis som...

<3

Av idaaaa - 18 augusti 2011 22:16

orkar inte med bloggen just nu, mycket händer  runt om just nu. JUST nu är jag väldigt, väldigt osäker på vad jag ska göra, vad jag vill med det hela. aah är så mycket som man tänker på... så HARE GÖTT ...

<3

Av idaaaa - 13 augusti 2011 10:14

godmorgon!Idag fixade jag morgonen i stallet HELT själv, tog ut dom, fodrade, slängde ner MASSA hö i stallet, mockade till alla 3 hästarna, fixade vatten osvosv de man brukar göra! idag ska jag rida peppe, antingen hemma på travbanan eller ut i sko...

Presentation


Jag är en glad tjej, som tävlar häst hoppning med min kusins häst, Camaro. Själv har jag en pensionerad Ponny, vid namn Peppe. Rider dressyr och bara mysturer med honom hemma! Jag har tävlat tom 1,10 med Camaro (storhäst).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards