daamn

Direktlänk till inlägg 20 juni 2011

<3

Av idaaaa - 20 juni 2011 11:19

godmorgon!!
Känns som jag sover bort hela dagarna nu förtiden haha!

Men, de är ju sommarlov så, då får man göra det tkr jag.

Nu har jag nyss bäddat min säng, ätit frulle, bortstat gaddarna, och NU ska jag klä på mig ridkläderna och cykla upp till Peppe, och rida!

Dressyr på schemat idag, istället. I lördags när det va tänkt att jag skulle rida dressyr på banan på ridklubben, så höll dom på att plocka fram till KM-tävlingarna på söndagen, dagen efter. Så där kunde vi inte vara. så jag skrittade ut ist.


Har ökat på honoms torrfoder lite grann, och så ska jag börja "hård-träna" med honom, Så därför behöver han ju lite mera foder, som han kan bygga musklerna och de av osv..

Han börjar bli så jäävla fin så de ä inte sant! Har fått tillbaka den där stora fina rumpan, och halsen börjar bli riktigt biffig! Ska ta med mig systemkameran upp och ta lite porträtt bilder, och sen om 1 månad ungefär, ska jag ta en till porträttbild, och jämföra med den jag ska ta idag, få se hur mkt han förändras på 1 månad, och sen fortsätta så :)
Låter det kul?


Nej nu ska jag gåå, byeeee sötisar! :*

  och ja, han tror att han är en hingst. Det tror han om han möter ett sto när jag rider också.. haha knäphäst! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av idaaaa - 10 oktober 2011 10:06


Är med och tävlar om ett JW-schabrak på http://carlssonpataket.blogg.se/2011/september/utlottning-i-samarbete-med-cheval-ridsport.html    http://www.chevalridsport.se ...

<3!

Av idaaaa - 28 augusti 2011 17:29

jag tror jag spricker! <3

<3

Av idaaaa - 20 augusti 2011 10:49

sitter i min säng, och längtar tills ikväll. DÅ åker vi till romme (flygplats) och checkar in osv och åker till TURKIET! ååh va härligt det ska bli! så bloggen kommer vara, tråkig = ingen update.   sedan ska jag åka och pussa på min pluttis som...

<3

Av idaaaa - 18 augusti 2011 22:16

orkar inte med bloggen just nu, mycket händer  runt om just nu. JUST nu är jag väldigt, väldigt osäker på vad jag ska göra, vad jag vill med det hela. aah är så mycket som man tänker på... så HARE GÖTT ...

<3

Av idaaaa - 13 augusti 2011 10:14

godmorgon!Idag fixade jag morgonen i stallet HELT själv, tog ut dom, fodrade, slängde ner MASSA hö i stallet, mockade till alla 3 hästarna, fixade vatten osvosv de man brukar göra! idag ska jag rida peppe, antingen hemma på travbanan eller ut i sko...

Presentation


Jag är en glad tjej, som tävlar häst hoppning med min kusins häst, Camaro. Själv har jag en pensionerad Ponny, vid namn Peppe. Rider dressyr och bara mysturer med honom hemma! Jag har tävlat tom 1,10 med Camaro (storhäst).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards